Website opzeggen


Je hebt een website via ons en je wenst deze op te zeggen? Dat kan natuurlijk. De opzegtermijn is één maand voor de ingang van de nieuwe periode. We houden dit aan omdat we zelf ook onze leveranciers na deze opzegdatum weer moeten betalen voor de geleverde diensten. De periode van je websitepakket staat op de factuur. Voor opzeggingen hebben we een opzeggingsformulier. De datum waarop dit formulier is ingevuld is leidend als opzegdatum. De link naar het opzeggingsformulier vind je onderaan dit artikel. S.v.p. echter eerst onderstaande drie belangrijke punten m.b.t. opzeggingen nog lezen:

  1. Vul bij het opzegformulier een e-mail adres in waarmee je altijd met ons gecommuniceerd hebt. Kennen wij een e-mail adres niet dan zullen we de opzegging sturen naar het e-mail adres wat wel bij ons bekend is en vragen of de opzegging klopt. Dit om te voorkomen dat derden jouw website kunnen opzeggen zonder dat dit de bedoeling was.
  2. Na het versturen van het opzegformulier is de opzegging nog niet officieel. We nemen eerst nog per e-mail contact op. Pas na een reactie van jou op deze mail van ons is de opzegging officieel. Dit is om te controleren of een opzegging inderdaad afkomstig was van de eigenaar van de website.
  3. Heb je er voor gekozen om de verhuiscode te ontvangen, dan laten we het websitepakket doorlopen totdat de verhuiscode gebruikt is. Mocht deze NIET gebruikt worden voor het verlopen van je websitepakket dan loopt je websitepakket WEL gewoon door. Het niet gebruiken van de verhuiscode wordt dus gezien als annulering van je opzegging. Je zult dan ook een nieuwe factuur ontvangen voor de nieuwe periode. We doen dit om te voorkomen dat je website, e-mail en domeinnaam ineens offline gaan, terwijl dit nog niet de bedoeling was. Het is dus belangrijk om de verhuiscode te gebruiken voordat de nieuwe periode van het websitepakket in gaat.

Klik hier voor het opzeggingsformulier